در نوشته‌های قبلی «پانویس»، با نرم‌افزارهای حروف‌چینی تِک، لاتک و زی‌پرشین آشنا شدیم. اگر به تازگی به جمع خوانندگان وبلاگ، پیوسته‌اید، این نوشته‌ها را می‌توانید در

  1. آیا وقت آن نرسیده که با واژه‌پردازها خداحافظی کنیم؟ (قسمت اول)
  2. آیا وقت آن نرسیده که با واژه‌پردازها خداحافظی کنیم؟ (قسمت دوم)
  3. آیا وقت آن نرسیده که با واژه‌پردازها خداحافظی کنیم؟ (قسمت سوم)
  4. آیا وقت آن نرسیده که با واژه‌پردازها خداحافظی کنیم؟ (قسمت چهارم)

ببینید. حال اگر می‌خواهید عمیق‌تر و به صورت عملی، با این نرم‌افزارها آشنا شوید و یا اگر سوالی دارید، می‌توانید در کارگاه «آشنایی با نرم‌افزار حروف‌چینی لاتک و بسته زی‌پرشین» شرکت کنید. در این کارگاه که با همکاری معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود، ابتدا در مورد تاریخچه تک و لاتک، صحبت می‌شود. سپس مقایسه‌ای کامل بین تک و نرم‌افزار مایکروسافت ورد انجام می‌شود و بعد از آن مقدمه‌ای در مورد نحوه کار با لاتک بیان می‌شود. در آخر نیز، نحوه نصب و راه‌اندازی زی‌پرشین گفته می‌شود. لازم به ذکر است که برای شرکت در این کارگاه، نیازی به دانستن هیچ‌گونه پیش‌نیازی نیست.

کارگاه آموزش لاتک و زی‌پرشین

سعی می‌کنم مطالب ارایه شده در کارگاه، به گونه‌ای باشد که شرکت‌کنندگان، با اصول اولیه حروف‌چینی با لاتک و زی‌پرشین آشنا شوند و بتوانند بعد از آن، به کمک‌ فایل‌های راهنما، با این نرم‌افزارها، شروع به نوشتن کنند. همچنین سعی می‌کنم یک دی‌وی‌دی، حاوی آخرین نسخه رسمی لاتک و زی‌پرشین، نمونه‌مثال‌های متنوع، ابزارهای جانبی، ویرایشگرهای مناسب و… هم در کارگاه در دسترس شرکت‌کنندگان قرار بگیرد.

هزینه شرکت در این کارگاه، برای استادان و دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه رایگان و برای شرکت‌کنندگان خارج از دانشگاه صنعتی کرمانشاه، مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان خواهد بود. برای آگاهی از نحوه ثبت‌نام، به پوستر کارگاه، مراجعه کنید.

کارگاه لاتک و زی‌پرشین

این کارگاه در تاریخ ۹۲٫۳٫۲۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ در آمفی‌تئاتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود. در پایان کارگاه نیز، به تمامی شرکت‌کنندگان، گواهی شرکت در کارگاه داده می‌شود.

لینک ثابت: https://panevis.ir/?p=294

برای برگزاری کارگاه آموزش حروف‌چینی با لاتک و زی‌پرشین، می‌توانید با ای‌میل من، ‎vdamanafshan/‎ AT /kut.ac.ir تماس بگیرید.

 

سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین